Cheile Zanoagei – Lacul Scropoasa – Cheile Orzei, Bucegi, 2019

Continuam cu seria excursiilor in Bucegi si pe la obiective naturale. De data aceasta este vorba de un traseu extrem de pitoresc cu mai multe obiective, traseu care este foarte accesibil si care poate fi facut intr-o singura zi, chiar cu drumul din Bucuresti.

Am plecat de altfel de la cabana Bolboci, unde am parcat masina, am urmat soseaua, apoi prin campingul Zanoaga, dupa care am intrat pe traseu. Imediat am ajuns la Cheile Zanoagei si am urmat cararea prin chei, uneiori trecand peste podete. Din pacate un podet era rupt si a trebuit sa trecem pe niste busteni, admirand pereti stancosi si paraul involburat. Dupa iesire din chei am ajuns la Barajul Scropoasa, de unde am facut o mica excursie la Cascada 7 izvoare, unde o apa foarte curata care este captata. Exista numeroase legende legat de aceasta apa.

Am revenit apoi intraseu pe langa lacul Scropoasa, care are o culoare smarald incredibila. Cu ochii mereu atintiti la apele lacului am ajuns la capatul lui unde se afla cheile Orzei, inaccesibile in prezent.